Haväng

Flickvän sökes

Posted in Allmänt, Djur by Jonas on 01 november 2007

Detta är en kontaktannons. Söker en blivande sambo (kvinna) som älskar fyrfota djur och i synnerhet brukshundar. Du har troligen obegränsat med pengar och vill vara hemma med hundarna medan jag jobbar. Med dina pengar kanske jag kan gå i pension tidigare? Vi bor/flyttar förstås till en havstomt i Göteborg där vi har egen båtbrygga och en Ford Mustang cabriolet när vi åker och handlar. Finns du? Om inte, så nöjer jag mig med att du har sexlust och har möjlighet att hälsa på mig på Södermalm. Kram!

Tagged with: , , ,

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 02 november 2007 at 0:37

    *asg* börjar det bli kallt hemma nu 😉

  2. Jonas said, on 02 november 2007 at 3:51

    😉

  3. evamojje said, on 04 november 2007 at 10:07

    Hur går det med kontaktannonsen fått något napp ännu 🙂

  4. barbakvinna said, on 05 november 2007 at 16:00

    ja hur går det?….

  5. Jonas said, on 05 november 2007 at 17:24

    Well, varför tror ni att jag varit borta från bloggen i helgen. Här har damerna stått i kö och champagne/jordgubbsfrukostarna har avlöst varandra. Det blev lite mycket spring i trappen ett tag och med facit i hand kanske jag borde anat att det skulle bli problem. Polisen kom ju och trodde att de hade hittat en ny knarklangare i stan. Efter några timmar hos polisen fick jag åka hem igen, men då hade damerna stuckit och kvar sitter jag nu och längtar efter en djurvänlig kvinna som älskar hundliv och Göteborg. 🙂

  6. evamojje said, on 05 november 2007 at 18:59

    *asg* din arma stackare 😉

  7. Simson said, on 05 november 2007 at 20:03

    =)


Kommentera

