Haväng

Sluta snusa III

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 05 november 2007

22.45 typ. Hjärtklappningen fortsätter, men jag har inte gett efter. Nu ska jag lägga mig. Inte för att jag är trött utan för att jag vill försöka sova bort några timmars abstinens. Orkar inte vara vaken med demonerna. Hoppas bara jag lyckas somna. Godnatt!

Tagged with:

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on 06 november 2007 at 1:12

    Hoppas du sover nu och får sova hela natten……
    Gonatt!

  2. Linda said, on 06 november 2007 at 11:32

    Jag håller alla tummar å tår!

    D kommer gå skitbra, jag looovar!

    Puss Puss Puss å Lycka till!

  3. Eva-Lena said, on 06 november 2007 at 12:05

    Heja!! Du gör något jag aldrig ens skulle våga försöka mig på 🙂 Strongt!


Kommentera

