Haväng

Sluta snusa VII

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 09 november 2007

Ahhgh, jag är otroligt nog fortfarande snusfri. Men nerverna fladdrar löst på utsidan av kroppen. Nyss slog jag nästan sönder fjärrkontrollen till teven för att kanalbytet inte gick tillräckligt fort. Men jag behärskade mig så småningom då jag vet att det är batterierna som håller på att ta slut. Det blev bara några hack i vardagsrumsbordet… Jag som aldrig annars är aggressiv eller våldsam. Jag är som en stor snäll grizzlybjörn som fungerar bra med snus, kärlek och kloka människor omkring mig. Nu har jag dock ingenting av det nära mig och då är jag som alla vilda djur mycket farlig.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 09 november 2007 at 23:04

    Ät inte upp några norrlänningar bara… 😉


Kommentera

