Haväng

Jessica Almenäs

Posted in Allmänt, Media by Jonas on 12 november 2007

Har varit krasslig igår och idag, så jag är lite deppad. Men jag blir säkert lite gladare när min nya teve levereras lite senare idag. Passar ju bra att jag får teven idag när det är fotbollsgala. Om själva galan bryr jag mig föga, men det är alltid intressant och nästan lite genant att se hur Jessica Almenäs gör allt för att visa upp sina behag. Minns ni förra året?

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. JenJen said, on 13 november 2007 at 15:51

    Mhe, intressant…

  2. Maria said, on 13 november 2007 at 23:51

    Nå…. fick man se dem i år med?
    Hon ser ju ut att ha fina tuttar 😉
    …. men vad har hon på sig??
    Nöjd med tv:n?
    kram kram

  3. Maria said, on 15 november 2007 at 16:49

    Hur mås det? fortfarande krasslig?
    Krya på dig i så fall..
    /Ia

  4. Jonas said, on 15 november 2007 at 18:25

    Tack för omtanken. Mår bättre! 🙂

  5. paljettenq said, on 18 november 2007 at 5:48

    Lustigt, verkar som att sjukdom skapar tvbegär. Jag köpte mig en tv också när jag fick influensa för några dagar sedan. Undras om smittan är virtuell eller luftburen? Krya på dig 🙂
    /PaljettenQ


Kommentera

