Haväng

Liten tröstnalle

Posted in Kul by Jonas on 24 november 2007

Jag träffade en kvinna häromveckan. Hon var fantastisk och efter att jag bjudit henne på middag på Gondolen gick vi hem till henne. Hon hade en enorm samling av teddybjörnar i lägenheten. Hundratals i alla storlekar från små söta på hyllan längst ned till gigantiska björnar som var placerade på hyllan högst upp. Självklart blev jag lite paff och faktiskt lite oroad, men vi kysstes och hamnade i säng där vi älskade passionerat. När gryningsljuset väckte mig kröp jag ur sängen försiktigt för att bege mig hemåt. Då vaknade min date och skruvade på sig. Jag frågade om hon var nöjd med mig och hon svarade:
– Du kan ta vilken nalle som helst från den nedersta hyllan…

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 24 november 2007 at 10:07

    *asg* aningen oroväckande. Men du fick iallafall lön för mödan *s*

  2. Jonas said, on 24 november 2007 at 10:14

    Det är klart jag fick den största nallen, men jag vill inte verka skrytsam. ;-))

  3. barbakvinna said, on 25 november 2007 at 20:01

    vad trodde hon du var för man en nalleman? *ler* blir det fler dejter så blir hon snart nallelös…


Kommentera

