Haväng

Rosegarden

Posted in Media by Jonas on 24 november 2007

När jag var nio år fick jag en singel med Lynn Anderson av min kusin. Jag tyckte den var kass, då jag hellre lyssnade på Rolling Stones. Men kolla in dansstilen. Hade någon dansat så idag hade polisen antagligen tagit in vederbörande för ett urinprov. Året var 1971.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helen said, on 25 november 2007 at 5:01

    klockan e ju en del oxå… Massa kramar

  2. Helen said, on 25 november 2007 at 5:07

    Har inget med det att göra…, .men tusan va jag saknat dig… jag är en av massa (tror jag) som inget kan om det som står framför oss (skärmen)… tom, svårt att skriva ett inlägg… Tragiskt, men love ya….

  3. Helen said, on 25 november 2007 at 5:14

    nu blev det sent igen….

  4. Jonas said, on 25 november 2007 at 9:41

    *s* Och hur nykter på en skala var fröken Helen inatt? Hoppas du/ni hade det skoj i alla fall. Saknar dig också, det vet du! Hälsa Christian och tjejerna!


Kommentera

