Haväng

Jungleland

Posted in Media by Jonas on 01 december 2007

En av få låtar som alltid berör mig. När Clarence kör sitt saxofonsolo i mitten av låten blir jag nästan religiös. Låten byter skepnad och Bruce har sagt att han själv blev enormt berörd när han hörde Clarense solo första gången. Clarence är för övrigt gift med svenska Eva som är från Mölndal och tillbringar ofta somrarna på västkusten. Antagligen en av anledningarna till att Brusan så gärna vill spela med E-street Band här i Sverige.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helen said, on 01 december 2007 at 2:55

    Vi kommer att bli ett gäng krigare! Biljetter SKA vi HAAAAAA……! nu e det upp till oss att jobba sig! Gud e god och lovar oss en sån gooooo kväll på Ullevi!!!! lyckopillret -08 driver oss…! kramar och med hopp om att ses i Gbg i sommar!!

  2. Helen said, on 01 december 2007 at 2:56

    hehe
    nu så……..!

  3. Jonas said, on 01 december 2007 at 10:12

    🙂 Jag har varit på alla Brusans konserter på Ullevi och tänker inte missa denna heller. Jag är beredd att kriga med dig och de andra till dess jag har biljetterna i handen. Försov dig inte på tisdag nu. 😉


Kommentera

