Haväng

Bruce Springsteen 4 juli 2008

Posted in Allmänt, Media by Jonas on 04 december 2007

Sommarens höjdpunkt är räddad tack vare Helen. Nu har vi bra sittplatsbiljetter den 4 juli 2008 när Bruce och E Street Band intar Göteborg och Ullevi. Inte ett öga torrt. Nu blir det lättare att uthärda den långa mörka vintern. Jag är så tacksam över att ha Helen som vän. Tjoho vad glad jag är.

christian-ronja-emmy.jpg
Helens fyrfota tjejer

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. barbakvinna said, on 04 december 2007 at 19:17

    Grattis för det är nog få förunnat att ha fått tag i biljetter.

  2. Jonas said, on 04 december 2007 at 19:36

    100 000 biljetter slutsålda i ett nafs. Och tack, jag är så glad. 🙂

  3. peter wahlqvist said, on 06 december 2007 at 20:35

    vi fick tag på biljetter till springsteen på ullevi den 4 juli 2008!!!!!
    ska bli riktigt kul!!

  4. Jonas said, on 06 december 2007 at 20:37

    Grattis Peter! Det ska bli en höjdare. Igen… 🙂

  5. Pialotta/Kaffebönan said, on 09 december 2007 at 14:00

    Du kan vara lycklig du.. The boss finns bara en..:-)

  6. Annemi-Njutånger said, on 19 december 2007 at 19:15

    Grattis till biljetter – Bruce. Gjorde en liten insats med att sitta i telefonkö i en halvtimma ,men inget napp. Jo Helen är ju en pärla men jag är ju part i målet. Jonas du ska ha tack för de underbara tankarna o känslan för julen. Hade roligt rätt länge. Det är sjukt till stora delar. Njut av din whisky. Jag tar vin!

  7. Jonas said, on 19 december 2007 at 21:28

    Annemi; Helen bär på goda gener. Så visst är hon en klippa! För övrigt är jag inte riktigt så anti mot julen som jag låter. Jag ogillar bara hysterin och att människor inte bromsar upp och tänker till. Varför måste vuxna människor köpa massa saker till varandra för att känna att julen är lyckad? En hjärtlig och varm kram borde väl räcka? Jag ger dig i alla fall en stor kram och önskar dig en fin jul i Hälsingland! 🙂


Kommentera

