Haväng

Julklappar

Posted in Allmänt by Jonas on 23 december 2007

Turligt nog har jag inte köpt några julklappar i år heller. Lönen täckte med nöd och näppe utgifterna. Det blir till att leva snålt i januari. Men om jag haft en full plånbok hade jag åkt till Göteborg och bjudit mina närmsta vänner på en helhelg. Jag hade också bjudit med mina vänner från Stockholm som aldrig varit på Sveriges framsida. Vi hade börjat med en drink på AD och sen tagit fyra taxi till Sjömagasinet och intagit en underbar middag. Sen hade vi begett oss till Jameson på Avenyn för en whisky eller en gin och tonic. Avslutningsvis hade taxibilarna gått tillbaka till AD för efterfest och presentutdelning. De där villorna med sjötomter som jag skulle vilja ge finns tyvärr inte på kartan, rent ekonomiskt. Men god jul alla vänner!

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on 25 december 2007 at 0:54

    Go jul på dej med 🙂
    ca 7 minuter kvar av julaftonen…

  2. evamojje said, on 25 december 2007 at 11:56

    jag vet vad du menar med nöd och näppe *s* tyvärr så fick jag handla julklappar då jag har 4 syskonbarn som inte har ett hum om att man kan vara pank *s* sen e det klart att julen e ju till för dom små men ibland önskar jag att jag slapp allra helst som dom fyller år alla 4 inom 2 månader efter jul *L*


Kommentera

