Haväng

Snus

Posted in Allmänt by Jonas on 28 december 2007

Huka er i bänkarna för nu är det bara dagar kvar innan jag gör mitt andra försök att sluta snusa. Sist slutade det ju med att jag köpte en ny platteve. Det är dyrt att sluta är min erfarenhet hitills. Så den här gången ska jag räkna till femtio istället för till tio innan jag får abstinensvredesutbrott. Men skulle det ändå hända ska jag sparka på spisen. Har funderat på att köpa ny med induktionshäll ett tag nu… 😉

Tagged with:

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tvärslå said, on 28 december 2007 at 20:57

    Vi är många som sitter i snusfunderingar… Ett tufft beroende…

  2. barbakvinna said, on 29 december 2007 at 1:46

    min kompis fick en sluta röka piller som gjorde att hon även gick ner i vikt. Att sluta gick som en dans trots många års rökande.. Vikten har även den hållt..

  3. Jonas said, on 29 december 2007 at 10:51

    Ett sånt piller vill jag ha. Ett allt-i-allo-piller! 🙂

  4. Helen said, on 29 december 2007 at 15:09

    Håller tummarna för dig Jonas, och kommer du över ”mirakel-pillret” så skicka bums!! 😉

  5. evamojje said, on 30 december 2007 at 13:26

    Håller tummar och tassar för att du ska komma ”billigare” undan denna gång 😉
    Eva, Mojje, Busan och vår nya akutkatt Mette

  6. soffan said, on 30 januari 2008 at 12:29

    skabb på bilden

  7. Jonas said, on 30 januari 2008 at 14:55

    Tack för uppmärksamheten! Bilden borttagen.


Kommentera

