Haväng

Trött

Posted in Allmänt by Jonas on 11 januari 2008

Har varit extremt trött denna veckan. Känns som om jag bär på nåt virus som inte bryter ut. Skallen känns tung som ett bowlingklot och jag har haft en molande huvudvärk. Men jag har knallat omkring mellan möten och tagit hand om mina arbetsuppgifter efter bästa förmåga. Var på redaktörsmöte i tisdags och det var givande. En hel del positiva tankar kom fram där och på styrgruppsmötet igår kom ännu fler positiva saker i ljuset.

Apropå ljuset så sken solen i Peking (Norrköping) igår morse när tåget rullade in. Wow. Det var nog tre-fyra veckor sedan jag såg solen från en blå himmel. Minst. Hoppas på fler soldagar snart, då jag vet att jag mår bra av solljus. Vill också byta ut min tjocka vinterjacka mot min gröna parkas och ta fram Vespan ur garaget. Ser fram emot sköna utflykter i vår med min nylackerade och fina tvåhjuling. Har haft lite funderingar på att köpa en MP3:a 400 cc, men den lär gå på 100 papp, så jag tror jag kör Vespan en säsong till innan jag byter upp mig. Hoppas också att Eva, min bloggvän och granne, får möjlighet att skaffa en scooter till våren.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. barbakvinna said, on 12 januari 2008 at 11:24

    jag vacklar själv fram och tillbaka ifall jag ska sälja ena bilen och börja köra vespa. Minder bensin och därför ett bättre alternativ.

  2. Jonas said, on 12 januari 2008 at 11:58

    Och roligare! 🙂


Kommentera

