Haväng

Let´s dance

Posted in Media by Jonas on 12 januari 2008

Nu är jag ateist, men gu´hjälpe mig. Människor som tycker att Let´s Dance är bra måste ha krälat i en krokodilstinn flod och överlevt och nu tycker att allt annat än döden är bra underhållning. Tragiskt. Men vad är bra underhållning? Är jag rätt person att döma? Ja… 🙂 Bra underhållning berikar, roar och lockar ofta till någon eftertanke. Dålig underhållning ger nada, oroar, och lockar möjligtvis till krystade och generade leenden. Möjligtvis kan jag tänka mig att landsortsbor gillar programmet för att få se ”kändisar” göra bort sig eller överträffa deras förväntningar. Nu kan vi andra lyckligtvis välja en annan kanal och, tjohoo, vi har ju mångfald och valfrihet. men visst är det frustrerande att några landsortskids väljer Let´s Dance före att se På Spåret eller rent av vare ute och festa skallen i bitar. Okej, nu kan ni börja hacka…

Tagged with: , ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. barbakvinna said, on 12 januari 2008 at 11:23

    *asg* jag kollade på lets dance mannen låg i ett annat rum och kollade sport. Men så är det på landet…


Kommentera

