Haväng

Uppdrag granskning

Posted in Media by Jonas on 16 januari 2008

Ikväll drog säsongens första Uppdrag granskning igång igen. Äntligen. Det har alltid varit Sveriges bäst grävande journalistik som visats i programmet och för mig är det veckans höjdpunkt på dumburken. Enda smolket i bägaren är att det bara är en timma långt. Det borde vara minst två timmar långt.

uppdrag-granskning.jpg

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 19 januari 2008 at 13:06

    Jag tyckte att inslaget med Denho Acar var så dåligt att jag för ett ögonblick trodde att jag tittade på Insider. Vad var syftet med den interjuven om man nu kan kalla det intervju. Nej trist att dom valde att sända detta inslag.
    Hoppas att detta inte är försmak för resten av programserien.
    //Eva

  2. Jonas said, on 19 januari 2008 at 14:27

    Fan, fan, fan!!!!! Skrev ett långt svar till dig här, men så flimrade websidan till och inlägget försvann… Satans förbannade skit!!! Orkar inte skriva om det igen, men innebörden var att jag tyckte inslaget var helt okej. Nu måste jag dunka pannan blodig i väggen.

  3. evamojje said, on 19 januari 2008 at 21:28

    *s* ja det är retfullt när det händer 😉
    Och smaken är ju delad, tur att vi tycker olika du och jag ibland 😉
    //Eva


Kommentera

