Haväng

Hamburgare

Posted in Mat och dryck by Jonas on 21 januari 2008

Sitter du och är lite småsugen på en hamburgare? Då kan du ta en sväng förbi Uppsala för att beställa en ”Super-Atlas” som innehåller 600 gram kött, tre stekta ägg, tre lager bacon. Sallad, tomat och gurka, 450 gram strips och tre burkar läsk. Kalaset väger 2,7 kilo. Läs mer genom att klicka på bilden.

Tagged with: ,

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. barbakvinna said, on 22 januari 2008 at 0:08

    kabofff så fick du en med..
    http://blogg.aftonbladet.se/961/perma/708133

  2. Susanne said, on 22 januari 2008 at 1:58

    I absolut värsta laget. Min favorit serveras på ”Lappens” i Hedemora. Passerar inte där så ofta som tur är… men man får otroligt mycket mat för pengarna. Rekommenderas varmt!

  3. Jonas said, on 22 januari 2008 at 18:32

    barbakvinna; sorry, av princip gör jag inga listor längre. Har säkert gjort 100 listor i bloggerans uppkomst för en himla massa år sedan. Jag vomerar över listor lika mycket som jag mår illa om jag känner lukten av ravioli. Jag har förätit mig på båda. 😉

  4. barbakvinna said, on 22 januari 2008 at 19:05

    förstår till fullo jag försöker undvika dom oxå. Känner att jag ändå skriver så mycket jag, jag, jag ‘Ler’ men ibland så kommer man inte undan..


Kommentera

