Haväng

Vårkänslor

Posted in Väder by Jonas on 27 januari 2008

Det är inte utan att man får lite vårkänslor en dag som denna. Sol på en klarblå himmel, nästan vindstilla och mängder med folk som är ute och promenerar. Själv har jag inte hunnit ut ännu, då jag fick ett ryck och började storstäda för ett par timmar sedan. Men nu ska jag ta på mig promenadpjucken och traska ut bland alla andra Södermalmsvandrare.

boat

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. susannejohansson said, on 29 januari 2008 at 11:01

    Fantastisk bild! Å så fick du med både Stockholm och Göteborg! *ler*

  2. Jonas said, on 29 januari 2008 at 16:27

    Mm, nu var det ju inte jag som lyckades ta bilden även om den är tagen här på Södermalm och jag hade nog valt att hitta en båt där Göteborg stod överst med stora bokstäver. 😉

  3. susannejohansson said, on 08 februari 2008 at 13:30

    Lätt fixat. Jag vänder på skärmen *stånkar och stönar* och vips står Göteborg överst.

  4. Hmmm said, on 21 januari 2009 at 15:19

    Tycker det ser kallt ut.


Kommentera

