Haväng

1900

Posted in Media by Jonas on 01 februari 2008

Har inte orkat blogga de senaste dagarna. Mycket på jobbet nu och när jag kommit hem har jag bara suttit i soffan som förlamad. Hoppas komma igen imorgon igen. Ikväll ska jag se 1900 av Bertolucci på Kanal 9, 21.00. En mycket bra film med Robert De Niro som jag sett ett antal gånger. Men istället för att se tramsprogram som Let´s Dance ser jag hellre om 1900 nittonhundra gånger.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. susannejohansson said, on 06 februari 2008 at 14:17

    Rekommenderar en ooooooootroligt bra film tills nästa gång du softar i soffan.
    The Bucket List med Morgan Freeman och Jack Nicholson. Se länken http://imdb.com/title/tt0825232/ om den nu funkar….


Kommentera

