Haväng

P3 Dokumentär

Posted in Media by Jonas on 28 februari 2008

Har ni tid över, som jag har haft idag, så rekommenderar jag att ni besöker P3 Dokumentär. Välj och vraka mellan många intressanta händelser och det är plötsligt inte alls så långtråkigt att vara sjuk.

p3dok.jpg

Tagged with:

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helen said, on 28 februari 2008 at 22:19

    Tack för tipset!! Lagt på ”Favoriter” till en regnig (eller sjuk) dag 🙂 Krya på dig Jonas!

  2. Jonas said, on 28 februari 2008 at 22:31

    Helen; tack! Det mest trista är att jag skulle ha träffat Peter ikväll som ju är uppe och jobbar på båtmässan.

  3. Helen said, on 28 februari 2008 at 23:57

    Aha! Så synd! Alltid kul att träffa Bullen. Fick ju själv göra det förra helgen 😉

  4. Jonas said, on 29 februari 2008 at 0:01

    Helen; ja, det svider i själen. Men han kommer ju upp igen och monterar ned hoppas jag och då ska jag vara frisk! Saknar honom!


Kommentera

