Haväng

Androla ute

Posted in Media by Jonas on 08 mars 2008

Jag är uppåt ikväll. Det finns hopp om Sverige och svenska folket. Androla röstades bort i melodifestivalen med rätta. Låten håller inte. Den är okej, men sticker inte ut och Carola skriksjunger med sin som vanligt nasala röst. Tycker dock lite synd om Andreas, men han borde ha fattat bättre än att göra en duett med Carola som uppfattas som ett UFO av de flesta med ett uns av skärpa. I sanningens namn hade nog också Jante ett finger med. Många ville nog säga till Carola att sluta upp med att bete sig som en diva. Såg ni förresten Carolas min när det framgick att Nordman gått vidare? Obetalbart! By the way, så borde Rongedal vinna hela kittet alternativt Linda Bengtzing.


Läs mer i Aftonbladet genom att klicka på bilden

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helen said, on 09 mars 2008 at 2:47

    Ja, Carolas min gjorde kvällen!;) snacka om förvånad!! 🙂 Fullständigt obetalbart… ligger den på You Tube tro… ? 🙂

  2. frk said, on 09 mars 2008 at 9:44

    L O L ……heja Nordman. Jag bemödade mig att telefonrösta för första gången i mitt liv. Bara för att se Nordman gå vidare. Ja…de är bäst, tycker jag!


Kommentera

