Haväng

Walter Kurtsson

Posted in Kul by Jonas on 10 mars 2008

Kolla in den här filmen där Walter är på körskolan för att anmäla sig. Den stackars anställda tjejen bryter nästan ihop. Klicka på Walter.

Tagged with: ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. FrAU FrÖnKeNStEiN said, on 11 mars 2008 at 16:27

    DU är utmanad. Regler finns på min blogg.
    (skyll inte på mig, det är Tant Rasch fel)

    Så här kommer du till Frk F.

    1. Klicka på google.
    2. skriv in lilla rutan “Frk F”
    3. tryck sen på enter
    4. De första av de 558 245 träffarna för dig min blogg.

  2. FrAU FrÖnKeNStEiN said, on 11 mars 2008 at 20:39

    Det är helt okej att inte anta utmaningen. Det är ganska stressande, måste jag medge.

    Din länk här, med Walter, har blivit poppis. Min gubbe är ju trafiklärare och alla på trafikskolan har varit inne o kollat på den.


Kommentera

