Haväng

Hängbyxor

Posted in Samhälle by Jonas on 19 mars 2008

Jag bryr mig inte särskilt om kids vill gå omkring och se ut som lallande idioter i byxor som hänger i knävecken. Men om en sån jöns skulle komma in i mitt lunchrum och sitta och käka med brallorna nere skulle jag dra upp dem på honom till halsen för att sen dra åt med spännband tills han såg stjärnor. Läs mer genom att klicka på bilden.


Inte okej i matsalen

Tagged with: , ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 19 mars 2008 at 21:42

    Vill själv inte se varken kallingar eller stringtrosor sticka upp. Fattar inte poängen med att byxorna ska hänga halvvägs ner över baken. Så jag tycker att det e helt ok att sätta gränser.
    Satt på tunnelbanan en gång när det väller in folk och en tjej ställer sig precis brevid mitt säte och vänder ryggen till mig varpå jag får den stora äran att få ta del av hennes semi-bara bakdel och rosa trosa ca 10 cm från mitt ansikte. Jag bad artigt tjejen att flytta på sig lite varpå hon direkt anfaller med – Varför då?
    Jag säger att jag helst inte vill ha hennes bak rätt i ansiktet.
    Då skriker hon rakt ut att jag e en gammal kossa och ska bara håll käften. Sen springer hon av vid nästa station men jag fick höra en hel harang med öknamn under tiden.
    Så nej dra upp byxorna e ni bussiga.

  2. Galaxa said, on 20 mars 2008 at 14:54

    Håller med! Vem vill titta på någons skithål om än genom tunna kallingar? Det känns ofräscht.

    Måste ju ändå bli imponerad av det sätt de tar sig fram – har ni sett det? – de liksom knäar och går hjulbent så att brallorna ska stanna kvar nedanför skinkan och inte åka längre ner…

  3. Jonas said, on 20 mars 2008 at 16:05

    Eva; vi kanske skulle göra samma sak. Dra ned brallorna och vifta med baken. Då skulle nog det här sk modet dö i samma sekund. 😉

    Galaxa; Instämmer. Lite imponerad blir man ju hur de kan hålla byxorna något sånär uppe… 🙂


Kommentera

