Haväng

Boyz II Men

Posted in Media by Jonas on 21 mars 2008

Vi pratade om pojkband igår på jobbet och visst skrattade vi åt dem, men så slog det mig att jag faktiskt har en pojkbandslåt i mitt musikbibliotek i datorn och som jag spelar med jämna mellanrum. Ofta högt och när jag har en kvinna vid min sida. Så varsågoda. Jag erkänner, jag är lite lost i den här låten. Den fungerar.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 21 mars 2008 at 20:53

    Jag vet inte vad jag ska säga 😉
    och det verkar dessutom som om det fortafarande lyssnas på den hemma hos dig *s*

  2. Jonas said, on 21 mars 2008 at 20:56

    Den spelas inte särskilt ofta, men jag vet; jag är patetisk… 😉

  3. Kajsa Stiller said, on 09 mars 2010 at 20:56

    Allt kan rationaliseras!


Kommentera

