Haväng

Eric Gadd

Posted in Media by Jonas on 23 mars 2008

Jag gillar det mesta inom musik, men klarar absolut inte av män som sjunger i falsett. Som Eric Gadd gör. Det låter rent av för jävla tillgjort och dåligt.

Tagged with: ,

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 24 mars 2008 at 10:00

    Nej jag håller med samma gäller alla vejlande sångerskor. Får mitt nackhår att resa sig och inte i positiv bemärkelse 😉

  2. Jonas said, on 24 mars 2008 at 10:55

    Ja, detta vejlande är ett sattyg.

  3. Frk F said, on 25 mars 2008 at 8:38

    Thihi….jag får ont i kroppen av såna där ljud/oljud.Trodde bara det var mig det var fel på.

  4. Jonas said, on 25 mars 2008 at 8:46

    Frk F; det är inget fel på dig. Inte heller på Eric Gadd. Han kan ju sjunga normalt, så varför denna anskrämliga falsettsång? När jag hör honom har jag lust att bjuda på en halstablett och be honom harkla sig. 😉

  5. bounty66 said, on 25 mars 2008 at 13:44

    När det gäller Gadden så var det en bekant som sa häromdgen när vi hörde honom på radion – Han ser inte ut att sjunga sådär… Det passar liksom inte in med hans utseende…

    Men vissa ser ju ut att passa in – tex Beegees å alla kastralsångar… 🙂

    Läkerol????? Varsågod… Hehe

  6. Annemi-Njutånger said, on 29 mars 2008 at 11:01

    Ja Gaddens falsettsång är inget för mig heller. Fick höra hans låt på Melodikrysset nyss – fy o usch. Men ett Grattis till Jonas idag – du har namnsdag!!

  7. Jonas said, on 29 mars 2008 at 11:37

    Annemi; tack! 🙂


Kommentera

