Haväng

Magsjuk

Posted in Hälsa by Jonas on 25 mars 2008

Igår kraschade magen. Ändå har jag ätit försiktigt med påskmat, druckit måttligt med alkohol och inte ätit en massa godis. Är fortfarande dålig och känner mig ganska spak i kroppen. Är hungrig som tusan, men vågar inte äta så mycket som en tomatskiva. Istället för att jobba får jag nu försöka få ännu en dag att gå.


Inte min toalett

Tagged with:

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. bounty66 said, on 25 mars 2008 at 13:48

    Stackars dej! Inte kul med magsjuka inte!

    En liten länk till den här sidan med toaletter i hela världen…
    Vissa av dom skule jag INTE vilja sitta på med magsjuka inte!

    http://www.cromwell-intl.com/toilet/Index.html

  2. Jonas said, on 25 mars 2008 at 18:10

    Jag tror jag kommit på varför jag blev magsjuk. Jag åt ett gäng Mamma Scans köttbullar direkt ur förpackningen i söndagskväll. I väntan på att stekpannan skulle bli varm. Det kanske inte är så nyttigt att äta ouppvärmd mat. 😦

  3. bounty66 said, on 27 mars 2008 at 0:55

    Jasså du blir sjuk av de pörtnullarna du???
    Själv åt jag sånna i måndags… 😉 men stekta då.
    Brukar ju vara gott med kalla oxå!

    Jag vet många som äter sisådär 10 vitpepparkorn varje dag för att undvika magsjuka, men själv har jag inte testat det då jag nästan aldrig har magsjuka.

    Bara för det så får jag väl det nu…?
    Hoppas att du mår bättre idag!


Kommentera

