Haväng

Skön vårdag

Posted in Allmänt by Jonas on 30 mars 2008

Idag har det varit en skön dag. Tog ut vespan på en tur i vårsolen och åkte hem till morsan och fikade. Hon behövde också hjälp med att ställa om klockradion till sommartid. Jag har försökt visa henne hur man gör otaliga gånger… Stod sen på hennes balkong och lapade sol och såg ut över den glittrande Riddarfjärden. Jag skulle kunna äta en surströmming för den utsikten. Men det är fin utsikt här hemma också med utsikt över Lilla Blecktornsparken. Men allra helst hade jag önskat att jag hade utsikt över Odinsplatsen i Göteborg. Nu ska jag göra en kopp te.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. bounty66 said, on 02 april 2008 at 1:30

    Meeeen surströmming är ju gott juu! 😉

    Tror du inte på 17 att jag missade tv-programmet ändå…
    Jag tänkte fel, så jag var ett dygn efter.

    Sååå typiskt mej!

    Ha det gottis!


Kommentera

