Haväng

Belize

Posted in Allmänt by Jonas on 12 april 2008

Apropå kärlek, så har min f.d sambo sålt sin bostadsrätt och flyttat till Belize i Karibiska havet. Okej att man kanske vill starta om på nytt, men hallå. Hon bor på en djungelö med ödlor, kokainsmugglare och nyrika unga amerikaner. Men hon har gott om skinn på näsan och tar säkert väl hand om sig. Hon säljer hus och bungalows där så är ni intresserade av ett sommarhus intill havet med vänliga delfiner så hör av er så förmedlar jag kontakt. Hon kan även förmedla hyrboende och finns här: http://riverhouselodgebelize.com/index.html

Uppdaterad 080504
Reseskildring i Svenska Dagbladet med tips och råd.

Tagged with: ,

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 12 april 2008 at 23:16

    j vad avis jag e …..vill oxå bo på en djungelö *s*

  2. Jonas said, on 13 april 2008 at 7:59

    Varmt, fuktigt, farliga djur som kryper på en om natten, tropiska regn som håller på i månader och mañana-attityd. Nej, jag skulle inte stå ut mer än ett par veckor. 🙂

  3. bounty66 said, on 15 april 2008 at 21:52

    Jobbar hon för RCI??? Säljer hon andelslyor menar jag??

    😉 Nog för att jag har velat dra iväg ibland när det har tagit slut men jaaa hallå – bosätta sig i en annan kontinent… hmmmm…

  4. Jonas said, on 16 april 2008 at 16:16

    Har inte de exakta detaljerna. Hon skriver i mail att hon kränger hus och har det bra. 🙂


Kommentera

