Haväng

Grönskande vår

Posted in Allmänt, Väder by Jonas on 19 april 2008

Är just hemkommer från en skön promenad. Tänkte ta ut vespan på en tur, men kände inte för att dra på mig hjälmen och stänga ute vårdofter och fågelkvitter. Träden har börjat grönska ordentligt och överallt syns krokusar och andra blommor som tränger upp ur jorden i takt med att värmen stiger. Förra året dröjde det till den 3 maj innan träden i parken började grönska, så vi ligger lite före i år. Men det gör ju ingenting. 🙂


Foto: Eva-Lena Sjösteen

 

Tagged with: , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. bounty66 said, on 19 april 2008 at 15:24

    Väldigt vacker bild 😉

  2. Eva-Lena said, on 19 april 2008 at 18:09

    Mm, visst är det underbart med ljuset och den efterlängtade våren :). Kul, att du lämnade en hälsning! Kameran jag har nu är en Olympus SP-560UZ 18 X optical Zoom, den är helt okej. Lite småsaker som jag retar mig på, men i det stora hela är jag nöjd 🙂 Roligt att du tycker om mina bilder….
    Kram


Kommentera

