Haväng

Kungafamiljen

Posted in Kul, Samhälle by Jonas on 22 april 2008

Kjell Häglund har skrivit en skön text om vår kungafamilj efter att ha sett den årliga årskrönikan som SVT sänder. Är du fanatisk monarkist kommer du nog bli ganska stött, men annars kan jag nästan utlova ett och annat skratt.
Läs här.


Som ett sönderavlat Simpsons, enligt Kjell Häglund

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 22 april 2008 at 20:50

    Ja, det är en väldigt träffsäker text. Jag har också förundrats över att kungafamiljen så sällan säger något. Men jag tror nästan jag förstår varför. Det är inte särskilt lätt för dem.

  2. evamojje said, on 23 april 2008 at 20:36

    Hmmmmmmmm. Royalist som jag är så fnyser jag lätt åt detta påhopp 😉

  3. Jonas said, on 23 april 2008 at 21:08

    Det bor inga royalister på Södermalm. Den lätta går jag inte på. 🙂


Kommentera

