Haväng

Göteborg Horse Show

Posted in Allmänt, Kul by Jonas on 23 april 2008

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 23 april 2008 at 21:12

    Hjälp…nu hänger jag inte med. Tror du vet något som inte jag vet. Dopade hästar, drogade ryttare eller publik? Hur ska det här associeras?

  2. Jonas said, on 23 april 2008 at 21:35

    🙂

  3. Frk F said, on 23 april 2008 at 22:21

    😆 …..ok…jag tror jag ska googla lite. Retsticka!😆

  4. Socionomen said, on 24 april 2008 at 6:46

    Frk F; horse = heroin

  5. Frk F said, on 24 april 2008 at 8:21

    Jösses….det hade jag inte en aning om.😆 .

  6. Bengt-Åke Landin said, on 03 februari 2011 at 10:33

    Hej
    Jag noterade att du lagt ut en taggad bild med texten Göteborg Horse Show på nätet. Got Event vill inte att varumärket Göteborg Horse Show missbrukas på detta sätt. Jag ber dig att omedelbart ta bort taggen till Göteborg Horse Show.
    Med vänlig hälsning
    Bengt-Åke Landin
    Marknadschef

  7. Jonas said, on 03 februari 2011 at 17:09

    Men snälla Bengt-Åke, slappna av nu. Jag tror att folk kan se skillnaden på en sked med heroin och ert evenemang. Det är heller inte riktat som en spark mot er vilket 99.99% säkert förstår. Men jag är på jäkligt gott humör idag och tar bort taggen.


Kommentera

