Haväng

Stockholm

Posted in Allmänt by Jonas on 03 maj 2008

Stockholm har ett fantastiskt väder nu klockan 18.45 den 3 maj 2008. Sol, vindstilla och 18 plusgrader. De flesta går i t-shirts och bara mår bra i vårvärmen. Själv har jag varit ute på en promenad, men ville inte gå in. Koltrastarna sjunger som aldrig tidigare. Är bra sugen på att sätta mig på en uteservering, men då jag ska gå ned i vikt så passar det inte in i kalendern att dricka alkohol just nu. Men visst gör det ont att sitta inne en kväll som denna. Kanske den bästa vårdagen i mannaminne. Ja, det är rent av sommarfeeling. Men det kommer nya fina vårdagar när jag är slank och fin igen. Tror jag.

Tagged with: , , ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 04 maj 2008 at 8:20

    Visst är det härligt väder 🙂
    Jag och Mojje var ute och promenerade igår och satt på Medis och tog några kalla öl med goda vänner. Och som vanligt så charmade Mojje allt och alla. Han var dock lite upprörd över den kristna konserten som var på Medis – dom förde ett himla liv *s*
    Men bortsett från det så var det en perfekt dag på söder 🙂

  2. Jonas said, on 04 maj 2008 at 9:56

    Jag visste inte att Mojje var så glad i öl och folksamlingar. Får nog ta och hålla utkik efter honom runt Medis på kvällarna när jag går hem från jobbet. 😉

  3. evamojje said, on 04 maj 2008 at 20:17

    *s* och ikväll har vi varit på grillad söndags middag på en av söders vackra innergårdar.
    Mojje var så smutsig nu när vi kom hem att jag var tvungen att bada honom *s*


Kommentera

