Haväng

Vänner

Posted in Allmänt by Jonas on 17 maj 2008

Visst har du undrat var din kompis från skolan håller hus nu och vilket liv han/hon lever dessa dagar. Varför inte regga dig gratis hos Stay Friends och se om dina klasskamrater finns där? Det kostar som sagt inget att registrera sig och du väljer själv om du vill kontakta någon eller inte. Jag har dock inte hittat de personer jag främst letat efter (dock många andra skolkamrater som jag nästan glömt), men du kan ha större lycka. Klicka på bilden för mer information.


Vad gör dina bästisar i livet nu?

 

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maud said, on 17 maj 2008 at 20:06

    Fungerar det???? Är själv med, dock väldigt, väldigt passiv. Glömt lösenord osv… För det finns ju faktiskt några gamla ”klassisar” man undrar hur det gått för.

  2. Jonas said, on 17 maj 2008 at 20:41

    Det fungerar absolut. Av trettio i min klass för trettio år sedan så har nog tio registrerat sig. Jag har dock valt att kontakta endast ett par stycken. Har dock ingen tanke på att börja umgås med någon som jag inte umgicks med då. Försök ta reda på ditt lösen igen eller regga dig med länken här ovanför.

  3. bounty66 said, on 25 maj 2008 at 16:02

    Hellooo!

    Jag var med men avreggade mej ( raderade mej även från facebook å alla ”dejtingsidor”) då det bara tog mer å mer tid för mej… 😉

    Stayfriends är ju så fula nu – nu måste man ju betala för att kunna skicka meddelanden till sina gamla vänner!
    Då denna sajt startade så var allt gratis! Då jag inte har lust att betala och tycker att vill nån ta komtakt med mej så vet dom vad jag heter och vart jag bor, så då får dom ringa istället!

    Annars då??? Allt gott med dej??

  4. Jonas said, on 25 maj 2008 at 16:12

    Jag har också gått ur Facebook. Det var inget för mig. Men att vara reggad med en profil på SF kostar inget och nån gång ibland poppar det upp nån gammal klasskamrat som reggat sig. Men som sagt, de som jag mest gärna skulle vilja höra av har inte registrerat sig ännu. Men rätt som det är kanske han/hon gör det och då får jag ett mail om det.

    Annars är det helt okej. Längtar förstås efter en välbehövlig semester nu. Hotell och tågbiljetter till Göteborg är fixat och badbyxorna nedpackade. Men jag får streta på i en månad till innan det är dags att stämpla ut.

  5. bounty66 said, on 28 maj 2008 at 21:45

    Jooo du får ett mail om att någon har reggat sig, men du kan inte skicka några mail till de som finns där om du inte betalar…

    Vaddå stämplar ut om en månad???
    Semester eller arbetslöshet???

  6. Jonas said, on 28 maj 2008 at 23:06

    Semester! 🙂

    I mitt arbete blir man inte arbetslös i första taget.

  7. bounty66 said, on 29 maj 2008 at 0:58

    Får man fråga VAD du jobbar med då?


Kommentera

