Haväng

Rosing

Posted in Hälsa, Samhälle by Jonas on 03 juni 2008

Ah, jag kan inte låta bli. På min promenad på vägen hem från jobbet gick jag nästan in i fröken Rosing som stod och såg bortkommen ut strax ovanför Nytorget. Hon skilde sig verkligen från mängden då hon såg ut som om hon snarare skulle gå på en modepremiär på Stureplan än att käka en glass eller dricka en bira på Skånegatan. Men det mest påfallande var hur sjukt smal tjejen är. Såg inte sunt ut alls. Så, nu ska jag inte nämna henne mer i den här bloggen.

När jag letade efter en bild av henne till det här inlägget hittade jag hennes blogg där hon i senaste inlägget skriver: ”Förut hade jag storlek 28. Nu har jag gått ner till storlek 24(skratt)” .

No comments… (och vill inte lägga ut bild på någon som får Victoria Beckham att se mullig ut)

Kommentera

