Haväng

Gnesta

Posted in Allmänt, Väder by Jonas on 06 juni 2008

Av olika anledningar bör jag åka ned till Gnesta imorgon. Men det ska bli runt 30 grader och min syster ska gå på Gnestadagen med kitschmarknad och allt. Även Barbakvinnan har försökt locka dit mig, men jag kan komma på ett antal roligare saker att göra än att gå på en trist marknad i trettio graders värme. Men å andra sidan är det ju lika varmt på Södermalm. Kansker ska åka ned ändå, köpa lite kryddor (brukar vara hyfsat billigt på marknaden) och vid behov ta ett dopp i Klemmingen.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 06 juni 2008 at 23:10

    Lycka till med det i värmen 😉
    Själv så ska jag och Mojje till brorsan och hans sköna pool imorgon *L*

  2. Jonas said, on 07 juni 2008 at 0:40

    Ah, syrran har ingen pool….


Kommentera

