Haväng

Fotbolls EM

Posted in Allmänt by Jonas on 09 juni 2008

Har just sett den hittills sämsta matchen i EM. Frankrike-Rumänien var tråkigare än en tråkig allsvensk match. Frankrike presterade ingenting och jag slösade bort två timmar framför teven. Förhoppningsvis blir nästa match mellan Holland och Italien betydligt bättre. Jag hade gärna sett matchen på min stamkrog Amsterdammertje (holländsk ägare och utbud med holländska förtecken) i Göteborg. Det brukar vara en ruskigt hög stämning där när Holland kickar boll.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helen said, on 10 juni 2008 at 13:00

    Ja, Jonas, du missade ett hejdlöst drag på Ad!! Men hjälp, vad tokiga de blev 😉 har ont i hela kroppen idag efter ett stort antal armbågar i skallen 🙂 Får ladda inför Fredag för det blir väl samma visa skulle jag tro… (hejade en smula på Italien men det dödades med det samma 😉 Kram på dig och nedräkningen har börjat till 4.e Juli!

  2. Jonas said, on 10 juni 2008 at 18:59

    Åh, jädrar vad jag blir sugen på att åka ned på fredag bara för att uppleva stämningen. Ja, det kanske jag ska göra…

    Och nedräkningen till den 4:e juli började för lääänge sedan. 😉

    Många kramar!

    P.s Har hört att du och familjen snart har installerat er i Gbg igen. Avis…


Kommentera

