Haväng

Holland-Ryssland

Posted in Allmänt by Jonas on 21 juni 2008

Med vänner från Holland så höll jag naturligtvis på Holland ikväll. Men det är bara att medge att ryssarna spelade bättre. Deras offensiva spel kan räcka ända till finalseger. De jobbar ju som tokar på planen? Har de upptäckt ett nytt dopningsmedel? Eller har de bara duktiga spelare och en tränare som lyckats ta fram ett världslag? Okej, det är bara att sträcka fram handen och gratulera till segern.


Har Ryssland världens starkaste nationalhymn? Det är nästan så att jag ställer mig upp när jag hör deras hymn.

Tagged with: , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 22 juni 2008 at 0:11

    Kan bara hålla med. Jag såg också vilken kämpaglöd de hade. Sanlöst bra lag. Precis som turkarna under gårdagen. Hu, det blir spännande att se slutspelen även om jag inte är särskilt intresserad.

  2. Jonas said, on 22 juni 2008 at 0:16

    Samma här. Jag är egentligen måttligt intresserad av sport överhuvudtaget, men kvalitetsfotboll likt den här matchen gör att man går igång.


Kommentera

