Haväng

Midsommardagen

Posted in Allmänt, Media by Jonas on 21 juni 2008

Ligger och drar mig i sängen och lyssnar på låtar som jag sällan spelar annars. T.ex. har jag spelat Trettioåriga Kriget och just nu snurrar Blå Tågets ”I tidens rififi”. Haha, inte världens bästa musik eller texter, men det fungerar en dag som denna. 

Funderar på att kliva in i duschen och sen ta en vespatur ut till Tegeludden på Djurgården och där ta en promenad och en fika. Men molnen ser tunga och hotfulla ut, så jag stannar nog kvar under mitt duntäcke ett par timmar till. Jag är i alla fall inte bakis som många andra är idag.  😉

Kommentera

