Haväng

Semester

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 25 juni 2008

Ahh, fy fan vad sliten och trött jag är nu. Jobbar järnet från 06.30 till 17.00 för att hinna handlägga alla ärenden som ligger på mig. Målet är att inte behöva lämna över gamla ärenden till de som ännu inte har semester. Men det är knäckande och har lett till hjärtklappning och sömnproblem de sista veckorna. Men nu idag så tror jag att jag kan ro det iland utan att behöva ha allt för kraftig ångest när jag kliver ut i semestertofflorna på fredag eftermiddag. Hoppas ni andra där ute istället har kunnat trappa ned inför era semestrar. Det är ju så det borde vara i alla fall.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 26 juni 2008 at 7:21

    Nu är det bara två arbetsdagar kvar. Måste kännas skönt. Jag hejar på inför slutspurten!

  2. Jonas said, on 27 juni 2008 at 16:30

    Och nu är det semester!!!!!! Trodde knappt att jag skulle nå den här stunden med hälsan i behåll. 😉 Men påhejandet av dig gjorde susen.

  3. Annemi-Flen!! said, on 28 juni 2008 at 10:23

    Skönt höra att du alldeles snart har semester!! Här i Flen där jag numera bor med min kärlek Kalle är det lugnt och sköönt, men det var det i Njutånger också!! Alltid lika kul att läsa din blogg och det du skriver om…nu väntar nog Göteborg på dig..

  4. Jonas said, on 28 juni 2008 at 10:34

    Annemi; du hade lämnat din kommentar i Frk F´s blogg, men hon förstod att den skulle till mig. Så nu har din kommentar hittat rätt. Och du närmar dig sakta men säkert Göteborg. Nu är du ju halvvägs. Och den 4 juli lämnar jag Fjollträsk för att åka hem till Götelaborg. Jag är där till den 12:e. Kommer ni att vara där då? Ha det bra i den Sörmländska myllan!


Kommentera

