Haväng

Michael Bolton

Posted in Media by Jonas on 27 juni 2008

Michael Bolton hoppar av allsång på Skansen. Eh… finns det någon endaste medborgare i detta land som bryr sig? Bolton var ju patetisk redan på 80-talet.

Resumé

Tagged with:

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 28 juni 2008 at 1:18

    Första kvällen i Sydney Australia så knallar jag runt med mina kompisar och runt ett hörn så kmmer det ett gäng med snubbar som går i snabb takt mot en limousin. Jag hamnar i princip brevid en av dom som stannar till och ler och säger Hallo did you enjoy the show? Jag blir lite ställd och frågar What show? Snubben mulnade till oh polarna stönade högt. Mitt möte med Micheal ” golvmoppen ” Bolton 😉


Kommentera

