Haväng

Semester

Posted in Allmänt by Jonas on 29 juni 2008

Imorgon börjar min semester. Ahh, så efterlängtad den är. Till skillnad från många andra som har sin semester schemalagd varje dag, så har jag bara en sak inplanerad. Bruce Springsteen den 4 juli. Det är inte helt otroligt att jag också går på konserten den 5 juli. Men annars så ska jag bara softa och försöka återhämta mig tillsammans med bland annat goda vänner i Göteborg och surfa omkring på vespan i Stockholms stad. Förhoppningsvis tar jag mig också ned till Gnesta en sväng till min syster och kela med hennes hundar. Jag gillar Sörmland. Svenskare än så blir det knappast. Allt är bara så lagom. 🙂


Klicka för större bild

Kommentera

