Haväng

Sunny Day med Brusan

Posted in Göteborg, Media, Väder by Jonas on 30 juni 2008

Samtliga gånger som jag sett Bruce på Ullevi har det varit vackert väder. Så ser det också ut att bli i år. Snart, Helen och resten av gänget, snart är det fredag och en himla nice sunny day med The Boss i Göteborg! Tåget rullar in 11.17 och om det inte som vanligt är skottlossning i stan så är jag på AD och äter lunch en stund senare. Läs mer om Bossens spelning i Köpenhamn här.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helen said, on 01 juli 2008 at 10:26

    Härligt Jonas! Då väntar vi på Ad för en 12.02 Grolsch 😉 Vi är på plats och jag har redan haft mardrömmar om glömda biljetter men du kan vara lugn… de kom med!! Syns snart!

  2. Jonas said, on 01 juli 2008 at 10:46

    Underbart. Jag längtar efter er enormt mycket. Jag slänger bara in väskan på hotellet, så kommer jag bort till er sen. 🙂


Kommentera

