Haväng

Ford Mustang

Posted in Allmänt by Jonas on 01 juli 2008

En av mina få riktiga drömmar är att en dag få äga och köra en välvårdad Mustang. Jag vet att det finns flera där ute som har samma dröm. För er länkar jag till Bladets inslag. Klicka på bilden.

Tagged with: ,

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eva said, on 02 juli 2008 at 3:56

    Mmmmm vacker bil men om jag skulle köpa en bil så skulle jag köpa en Hybrid *L* man måste ju vara framåtsträvande och tänka på miiljön *L*
    Men en vacker bil helt kart 😉

  2. anki/barbakvinna said, on 02 juli 2008 at 23:12

    En av mina bröder äger en ford mustang 1969 som han putsar på som det vore hans bebis…

    Den tas fram vid speciella tillfällen och han har den inlåst i ett garage som han vårdar som ett vardagsrum.

    Tänk vad män kan göra för sina bilar

  3. Jonas said, on 02 juli 2008 at 23:18

    Jag känner flera tejer som också vill ha en Mustang. Så tänk på vad män kan göra för sina kvinnor.

  4. Natascha said, on 16 april 2011 at 18:48

    jag har drömt om att få äga en mustang sedan jag såg en skör lergöksrundan i ängelholm för ett par år sedan

  5. sara said, on 01 augusti 2012 at 18:14

    Jag älskar sådanna här bilar, ååå fan jag måste ta svenskt körkort nu så jag kan skaffa mig en mustang, cadilac eller någont annat i den stilen, veteranbilar så jävla snygga! Måste bara ha en.


Kommentera

