Haväng

100 000 besökare

Posted in Allmänt by Jonas on 09 juli 2008

Om ett par timmar passerar bloggen Haväng 100 000 besökare. Det känns som en milstolpe värd att uppmärksammas. Många bloggare har fler besökare, men mina besökare är inga dussinmänniskor. Ni är tänkande och levande individer med hjärtan som klappar för det humanistiska och vackra i livet. Jag älskar era kommentarer och hoppas på många många fler. Den första som kommenterar ett inlägg efter att jag passerat 100 000 besökare får en enkel middag och en öl på Bleckis här på Söder alternativt AD i Gbg vid lämpligt tillfälle. Antalet besökare just nu ser ni strax intill till höger.


Vem är det som vinkar? Ni får gärna lämna en kommentar så jag ser vem ni är!

14 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. BountyLady said, on 09 juli 2008 at 23:57

    😉

    Om jag hinner kika in imorgon innan jag sticker iväg till jobbet 😉

    Godnattis!

  2. Frk F said, on 10 juli 2008 at 9:02

    Jisses, nu gäller det ett hitta en stategi för att inte missa när räkneverket slår om till 100 000.

  3. Frk F said, on 10 juli 2008 at 14:24

    91 besökare till…..hur många brukar det komma i timmen, ungefär?

  4. Jonas said, on 10 juli 2008 at 14:42

    Det beror förstås på. Lägger jag ut ett nytt blogginlägg nu, så tar det nog bara en halvtimme.

  5. evamojje said, on 10 juli 2008 at 16:14

    *s* Tillbaka i stan med besked ser jag 🙂
    Va kul att du har haft så många besökare.
    Får kolla in hur det går under kvällen… Mojje e lite sugen på middag på Bleckan 😉

  6. Helen said, on 10 juli 2008 at 18:24

    väntar och väntar… men kan vi ta Odinsgrillen istället och bara ölen på Ad?? *s* Kram och grattis i förväg till den sexsiffriga milstolpen. 😀

  7. Jonas said, on 10 juli 2008 at 18:41

    Må bäste man/kvinna vinna. Bara sex unika besökare kvar nu innan ni kan lämna en kommentar!

    Helen; absolut kan vi ta Odinsgrillen. Jag är flexibel. Men just nu är jag lite less efter att ha ätit där i fem dagar. Typ. Men de gör himla goda hamburgare! 🙂

  8. Linda said, on 10 juli 2008 at 19:01

    åh!
    jag vill gärna ha en dejt me dig!
    Kan man få en cider ist för en öl 😉

    Puss på sig!

  9. Jonas said, on 10 juli 2008 at 19:05

    Grattis Linda! Du knep middagen mitt framför ögonen på de andra! 🙂 🙂 Och självklart får du en cider!

  10. Linda said, on 10 juli 2008 at 19:07

    åh! Nu e ja lyckligast i världen 😀

    säg en dag/kväll å ja kommer!

    Puss på sig igen….

  11. BountyLady said, on 10 juli 2008 at 21:15

    Meeen åååå – jag som ville vinna juuu!
    Too late nu då… ;(
    Snyft snyft!

  12. Jonas said, on 10 juli 2008 at 21:19

    Men du har chansen igen. Jag tänkte ha en ny tävling när jag passerar en miljon… Håll ut! 😉

  13. Helen said, on 10 juli 2008 at 21:25

    Grattis Linda! Ville knipa åt mig en middag men jag fastnade i en bok 😉 Ha en kul kväll nu Jonas och Linda och ta en öl för oss som inte va snabba nog 😉 Kram på er!!

  14. Helen said, on 10 juli 2008 at 21:28

    … eller en cider… 😉


Kommentera

