Haväng

Bli fysisk

Posted in Media by Jonas on 12 juli 2008

När jag var yngre, mycket yngre, hade jag en tillfällig crush på Olivia Newton John efter att ha sett videon till Let´s get physical. Jag minns inte om jag föll för videon eller henne. Om det var för igenkänningsfaktorn eller för att hon var söt. Lite skämmigt är det, men videon ansågs cool när den kom ut för sisådär 30 år sedan.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. BountyLady said, on 13 juli 2008 at 0:38

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Olivia_Newton-John
    Låten kom 1981…

    Shiiit jag börjar känna mej gammal.. 😉

  2. Jonas said, on 13 juli 2008 at 0:51

    Så då är vi i alla fall två som minns? 😉

  3. Frk F said, on 13 juli 2008 at 0:55

    Nämen, sån där fysisk aktivitet har inga åldersgränser. Man kan väl snarare säga att det är ungdjuret som kommer till tals 😉

  4. BountyLady said, on 13 juli 2008 at 19:39

    😉
    Jooo klart man minns…

    Det var ju vid den tidpunkten som Mtv kom å man kollade på musikvideos dygnet runt…

  5. Maud said, on 13 juli 2008 at 22:56

    Hon har en SÅ bra röst! Fortfarande ”ryser” jag när jag hör Xanadu ( ELO:s skapelse, och de är jag fortfarande ett fan av) och Hopelessly devoted to you ( denna sång + hela Grease älskas fortfarande av unga tonåringar)
    Ibland är saker bara bra, år efter år!


Kommentera

