Haväng

Dogging

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 14 juli 2008

Sydsvenskan och Aftonbladet skriver om Dogging. Det vill säga att man har sex på allmän plats och låter andra människor titta på. Dogging har nog förekommit sedan tidens begynnelse, men inte haft något egentligt namn. Själv har jag ofrivilligt utövat sex inför hundratals jublande människor.

Vi var på en ö i Stockholms innerskärgård. Min flickvän och jag vandrade runt ön och hamnade till slut på öns västra ände och högt upp på ett berg. Vi fick syn på en liten avsats som såg ut som en inbjudande dubbelsäng av grönt tjockt gräs. Vi slog oss ned och beundrade den fantastiska utsikten.

Hur som helst hade vi snart bara ögon för varandra och kläderna låg snart i en hög jämte oss. Det fanns inga andra på denna jord och det kunde ha blivit det perfekta sexet om det inte vore för mistluren som slog lock för våra öron mitt i själva akten. Jag som låg på min flickvän vände mig om och såg en nöjd styrman och kapten göra honnör. De var på precis samma höjdnivå som oss och bara 50 meter ifrån oss. Det var Viking Lines största färja som passerade på väg in mot Stockholm.

Vi satte oss snabbt upp och på hela däcket stod det packat med folk och vinkade till oss. Några sade till oss att fortsätta, med glada skratt som följd. De var så nära att de knappt behövde ropa. När vi insåg att vi lagt oss på en klippavsats på den smalaste delen i farleden och att Viking Lines passagerare nu hade något att berätta när de kom hem, så kunde vi inte annat än göra honnör till styrman och kapten och vinka tillbaka till alla glada ansikten. Jag tror det var sommaren 1980.  

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frk F said, on 14 juli 2008 at 11:57

    Du e ju bara för härlig!

  2. Jonas said, on 14 juli 2008 at 12:50

    Visst är jag! 😉

  3. BountyLady said, on 14 juli 2008 at 20:35

    Fnissar!

    Jaduuu… shit happens ibland 😉

    Aldrig nån som har frågat efteråt;
    – Men duuuu var det inte du som låg på klippan när båten åkte förbi???

  4. Jonas said, on 14 juli 2008 at 22:52

    Nope, och det gör mig lite konfunderad… 😉

  5. BountyLady said, on 14 juli 2008 at 23:55

    Skulle jag vara oxå – tror jag.. 😉


Kommentera

