Haväng

Hörrö du du

Posted in Allmänt by Jonas on 15 juli 2008

Linda Bengtzing duade (!) kronprinsessan igår och det tycker Magdalena Ribbing, folkvettsexpert, är förfärligt.

Hörrö du du, Magdalena Ribbing, du må vara född på 1800-talet, men det är 2008 nu och Linda Bengtzing ska ha kred för att, som hon själv säger, ”Jag talade till henne som om vi var två människor.”

Det är klart att det är okej att dua Vickan, Usas president eller självaste Bruce Springsteen. Allt annat är bara trams.

Läs mer i Aftonbladet


Foto: Sanna Sjöswärd

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. BountyLady said, on 15 juli 2008 at 17:16

    Älgö????
    Men Duuuuu!!!? 😉

    Linda har härmat min frisyr föresten!

  2. Jonas said, on 15 juli 2008 at 17:47

    Jag läste någonstans att de har nån ”hundträff” där. 😉

    Och jag tycker frisyren är snygg!

  3. Frk F said, on 15 juli 2008 at 22:51

    Jisses, ni är mångalna båda två. Viftar ni på svansarna också?

    Jo, frisyren gillar jag och att kronprinsessan är mer mänsklig än kunglig det borde väl vara självklart även för en armsvettsexpert.

  4. BountyLady said, on 16 juli 2008 at 0:25

    😉 Hehehehe jaaa mångalen är jag iallafall!

    Jooo frisyren är snygg!
    Fast jag har haft min i ca tre år nu…

    OM jag vågar så kommer bildbevis senare.
    😉

    Ähhh jag ska inte ut å vifta min svans inte!
    Usch – jag är den monogama typen jag!

    GooooNattis!

  5. Frk F said, on 16 juli 2008 at 1:07

    Ja, just det! Seestone himself har nog inte kunnat hålla sig vaken. Sov gott!

  6. Jonas said, on 16 juli 2008 at 1:19

    Joho, jag är vaken! Kul att ni nattmänniskor funnit ett forum här på min blogg! 😉

    Godnattkramar till er båda!

  7. BountyLady said, on 16 juli 2008 at 23:20

    Godnattkram till dej å!
    För nu har jag suttit uppe ännu en halvtimme – jag som skulle sussat gott nu… ;(

    Jooo jag vet fö att det är en gammal nyhet – såg du en av länkarna till en artikel från 2005?, orkade inte gräva så djupt i google´s djupa brunn av vetskap…
    Nehepp ZZzzzzzzzzov gott!


Kommentera

