Haväng

Ordning i leden

Posted in Allmänt by Jonas on 16 juli 2008

Två läsare av bloggen har klagat på att det inte hinner med att läsa mina inlägg. Eh, det går alltid att scrolla ned och läsa de tidigare inläggen och så kan ni sluta häcka i era hängmattor när ni istället borde sitta vid datorn och läsa bloggar. Ett tredje alternativ är att ni skaffar en bärbar dator som ni kan ha med er i hängmattan. Skärpning för böveln! 😉

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 17 juli 2008 at 9:46

    Jag är väl en av två då 😉
    Det är tufft när man har så mycket annat på agendan förutom att hålla sig uppdaterad på din blogg 😉
    Det e sommar Jonas släpp tangentbordet och ge dig ut på söder 🙂

  2. Jonas said, on 17 juli 2008 at 10:23

    Jag försökte vara ironisk och menar just att det finns viktigare saker än att läsa bloggar på sommaren. T.ex. ligga i hängmattan eller bara vara. Och jag är ute på söder varje dag! 🙂

  3. evamojje said, on 17 juli 2008 at 21:04

    Jag försökte oxå vara ironisk 🙂 framgick tydligen inte 😉


Kommentera

