Haväng

Basshunter nedtystad

Posted in Media by Jonas on 18 juli 2008

Jag läser i Aftonbladet att spansk polis stoppade konserten när Basshunter skulle börja sin andra låt. De säger officiellt att det var för att ljudet var för högt. Tillåt mig småle. Vilken polisman som helst, i hela världen, med makt och musiksmak hade gjort samma sak. Porfavor och svosch ut med kontakten. Jag ser samma polisman framför mig hur han pekar med hela handen och med myndig stämma säger; El aeropuerto está situado donde! (flygplatsen ligger där).


”Jag hade en gång en bot”

Tagged with: ,

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 18 juli 2008 at 22:02

    Kan ju inte vara så svårt att bara dra ur sladden till kareoke maskinen 😉
    De e ju inte direkt någon musik som kommer att gå till historien.

  2. Frk F said, on 18 juli 2008 at 23:13

    Jisses, jag vet inte ens hur gruppen låter. Men det måste ju vara förskräckligt rent, eller rättare sagt: en förskräcklig falsksång.

  3. Playbacker said, on 19 juli 2008 at 15:18

    BASSHUNTER på Liseberg gnisslade mer än ett gäng falerande åkattraktioner ihop sist han var på tv från stora scenen där.

    Att kalla BASSHUNTERS sånginsats för falsksång är att grovt förolämpa alla tondöva.

  4. Tommy said, on 16 februari 2009 at 19:22

    BASSHUNTER ÄR GRYMT BRA OCH ALLA ÄR BARA AVUNDSJUKA BARA FÖR HAN HAR LYCKATS!


Kommentera

