Haväng

Hammarby-Örebro

Posted in Allmänt by Jonas on 20 juli 2008

Snart avspark. Jag tror Hammarby slår Örebro med 4-1. Det bara känns så. Hur som helst får jag en anledning att gå till Bleckan och ta en öl. Kanske tre. Sen är det tvättstuga och tevekväll. Vad ska ni göra?

Tagged with: , ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 21 juli 2008 at 8:52

    Du har verkligen drabbats av fotbollsflugan 🙂
    Själv så har jag tillbringat dagen i Ösmo, min mamma fyllde 57 år 🙂

  2. Eva-Lena said, on 21 juli 2008 at 9:38

    Hoppas att du hade en trevlig kväll i härlig fotbolls anda! Kan tänka mig att glädjen stod högt i tak, då Bajen visade hur en boll ska slås in 🙂 Själv tittade jag på film & käkade jordgubbar…. Kram Sis

  3. Frk F said, on 21 juli 2008 at 22:38

    Jag minns inte vad jag gjorde igår.

    Men ikväll har jag faktiskt lyckats läsa färdigt StiegLarssons romanserie. Nu känns det väldigt tomt i läsarhörnan, ungefär som när en kär vän beger sig hemåt efter ett givande besök. Hrm…jag ogillar när berättelserna tar slut. Tror jag ska ta en tur till biblioteket imorgon tillsammans med tjejerna.


Kommentera

