Haväng

Mosebacke

Posted in Allmänt, Media, Väder by Jonas on 22 juli 2008

Jag kommer hem från affären och slår på dumburken och på Allsångsscenen står nåt ufo och sjunger helt maniskt låten ”Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen”. Haha, så jädra b att sjunga en gammal fjantig vintersång en strålande sommarkväll som denna. Hur tänkte hon där? Nu förstår jag varför så många klagar på att Allsången har blivit dålig underhållning. Själv struntar jag i det. Ska ta en dusch och sen bege mig till Mosebacke terass. Så får det bli!


Utsikten från Mosebacke terass är fantastisk

Tagged with: , ,

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eva-Lena said, on 22 juli 2008 at 21:06

    Önskar dig en skön sommar kväll på Mosebackes goa terass….

  2. BountyLady said, on 22 juli 2008 at 22:33

    Jag har aldrig varit där men jag har hört att det skall vara fint.

    FIIIN utsikt var det iallafall!

    Skulle vilja gå å käka på Hermans oxå – det ligger väl där i krokarna det oxå?

  3. Jonas said, on 22 juli 2008 at 23:56

    Hermans ligger bara ett stenkast bort med samma fantastiska utsikt. God vegetarisk mat! Jag trodde du bodde i Stockholm… Klart du måste besöka Mosebacke. Hör av dig om du vill ha sällskap någon eftermiddag/kväll.

  4. BountyLady said, on 24 juli 2008 at 20:02

    😉 Huddinge bor jag i juu.. 😉
    Får se hur det blir med allt jobbande nu…

    Det är delade tjänset och det är nattjänster sååå…?!?!?
    Märks kanske på mina inlägg hur jag jobbar???

    Men visst – jag säger till när jag vet att jag har tid!!!

    Läste idag om nåt strul med Mosebacke…
    Jag kollade på bilden i svd för att se om du kanske var med 😉

    Ha det gottis!

  5. BountyLady said, on 24 juli 2008 at 20:02

    Tjänset = Skulle vara tjänster


Kommentera

