Haväng

Rivstart på jobbet

Posted in Allmänt by Jonas on 06 augusti 2008

Det känns som om jag fått en klubba i skallen. Det är med blandade känslor jag är tillbaka på jobbet efter semestern. Det är skönt att komma in i rutiner igen, men samtidigt hade jag kunnat vara ledig i tre veckor till utan problem. Särskilt nu när OS drar igång. Jag är iofs ingen idrottsfantast, men det är alltid najs att se andra slita medan man själv sitter och bloggar lite lojt vid datorn. Nu ska jag göra lite köttsoppa och se på nån film. Jag tänker i alla fall inte fortsätta trötta ut er med detta fullständigt meningslösa blogginlägg.


Sexistisk bild? Näe, jag hittade bara ingen bättre bild på en klubba som ju ska symbolisera texten.

Tagged with: ,

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 06 augusti 2008 at 20:53

    *s* jag gillar bilden den fick mig att skratta iallafall 😉

  2. Jonas said, on 06 augusti 2008 at 21:01

    Skönt att du tog det på rätt sätt! 🙂

  3. Frk F said, on 06 augusti 2008 at 21:32

    Jag antar att du gärna hade blivit klubbad av henne! 😆
    Bilden är häftig!

  4. Jonas said, on 06 augusti 2008 at 21:33

    Ni är så snälla. Jag trodde ni skulle skrika ”gubbsjuk” i kör. 😉

  5. Eva-Lena said, on 08 augusti 2008 at 8:44

    Men nu är det helg igen 😀
    Kram

  6. Jonas said, on 08 augusti 2008 at 19:35

    Ja, nu är det helg, men jag är zonkad, eller vad man nu sa back in the 70ies. Hjärnan är förbrukad för denna veckan så helgen lär passera i koma. Ska dock försöka släpa fötterna på någon daglig promenad och kanske titta med ett öga på OS. Kram!


Kommentera

