Haväng

If you don´t know me by now

Posted in Allmänt, Media by Jonas on 09 augusti 2008

När vi ändå är inne på det melankoliska kan jag erkänna att jag är en känslomänniska. De som känner mig vet att jag är kär i allt levande. Jag kan fångas av ett blomblad som vaggas av vinden, av ett leende från en okänd på gatan eller av en våg som rullar in mot stranden. Luta er tillbaka och relaxa. En klassiker.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. BountyLady said, on 10 augusti 2008 at 15:04

    UUuunderbar låt!

    Jag är oxå en känslomänniska – och överkänslig ibland…

    men men!
    that´s me!


Kommentera

